کافه داستان ها

به کافه داستان ها خوش آمدید

کافه داستان ها

به کافه داستان ها خوش آمدید

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
آخرین مطالب

ارامش

سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۴۷ ب.ظ

ارامش شکل های مختلفی دارد و هرکس تفسیر را برای خود به گونه ای متفاوت تفسیر میکند

و نظر شخصی خودش را دارد

اما از نظر من ارامش شکلی وصف نشدنی و پایانی دارد که هیچگاه به پاینش نمیرسیم

و هرکس که میگوید من آرامش دارم در واقع خود شکلی دنیوی به ان داده است و شاید بعضی بگویند که من با تنها عشق زندگیم احساس آرامش میکنم اماااا ان نظر من تنها آرامش تمام موجودات     

خداست و اوست که ارامش را به ما میبخشد


الا بذکر الاه تطمعن الاقلوب


ارامش
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۸
امین شاملو

آرامش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی